Tuesday, January 3, 2012

wedding story 14 - my doorgift!!!

berhabuk sudah vlog ni... fuuhhh...fuuhhh... ciap bersawang lagi.. huhuu.. oke, entry kali ni nak cite pasal doorgift... memang teringin sangat nak bagi glass jar kt tetamu.. glass jar ni aku oder dah lame dlm bulan 10 aku oder. malah, dah ade pun dah kt umah aku tu semenjak bulan 11.. saiznyer pon same mcm gmbr kat bawah ni.. aku amik glass jar square..

bagi aku rase mcm xmembazir untuk hadiahkan benda ni kat tetamu.. sebab glass jar ni byk kegunaannye kann.. mcm mcm leh buat.. leh letak kat dapor, atas meja opis, letak asam masin, letak cekelat, letak syiling pn cute jugak kann.. hehehehe...

cume sekarang ni, keja keja untuk menghiasi glass jar ni belum start lagi. aku masih lagi mencarik idea idea idea dan idea untuk letak ape dlm glass jar ni.. tapi, teringin nak decorate cam gambar kat bawahh ni.. simple tp nmpk sweet..

sape sape nak oder, sila ke web ni :)

sumber : google

No comments: